גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות רוק

סינטרה וחברים - משירי פרנק סינטה

ארכיון תאריך: 22 אוקטובר 2018 - 23 אוקטובר 2018

משך: שעה וחצי

ובליווי תזמורת על הבמה

"סינטרה וחברים"  - מופע מחווה שהופק לרגל 100 שנה להולדתו של הזמר בעל הקול האגדי והקטיפתי "פרנק סינטרה",  שנחשב לזמר החשוב ביותר של המאה ה – 20 ,

המופע מגיע לראשונה לישראל היישר מבימת London Westend וכולל את להיטיו הקלאסיים של סינטרה בכיכובו של סטפאן טריפיט שזכה לאינספור שבחים וביקורות מדהימות על הביצועים לסינטרה, הן על הבמה והן על המסך, כולל השתתפות בפסטיבל המפורסם של "הלונדון ווסט" לצד מארק אדאמס (המשחק את דין מרטין), וג'ורג' לונג (המבצע את סמי דייויס) . חבורה שענתה לכינוי הידוע שלהם  The Rat Pack(חבורת העכברושים), .

יחד ובלווי תזמורת הם חוברים למופע "סינטרה וחברים" עם כל הלהיטים של סינטרה ושירים של דין מרטין וסמידייויס ג'וניור. בין השירים: Fly me to the moon, Medley, A lotof livin' to do, my way, New-York- New-York, I've got you ועוד להיטים רבים וטובים

סטיבן  טריפיט- "טריפיט הוא נפלא כמו סינטרה..." – נכתב במגזין AtlanticCity Press סטיבן יצר את התפקיד של סינטרה בהפקה המקורית של ווסט אנד לונדון, הופיע בכל רחבי העולם, ביים, הפיק, הופיע באירועים יוקרתיים כמו מול הנסיך פיליפ, קולו השתתף גם בסרטים רבים, תכניות טלוויזיה ופרסומות.

מארק אדאמס- "אם הוא לא היה מארק אדאמס, הוא היה דין מרטין.." -  דווח ב BBC

מארק התחיל כמורה למשחק עוד לפני שהיה שחקן בעצמו, עבד בטלוויזיה, תיאטרון וקולנוע, תפקידו של מארק שבר את הקופות וזיכה אותו בפרסים רבים.
ג'ורג' דניאל לונג-"הופעתו של ג'ורג' דניאל לונג משכנעת ומצמררת.." נכתב ב DailyMail
ג'ורג' היה אחד הראשונים שהביא פרשנות אותנטית לסמי דייויס ג'וניור. 
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter