גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות רוק

Dakh Daughters

ארכיון תאריך: 20 יולי 2019

משך: שעה ו-20 דקות

פתיחת דלתות ב-20:30

דאק דוטרז לראשונה בישראל! Dakh Daughters in Tel Aviv
פריק-קאברט- טוטאל מבית היוצר של ההרכב האגדי DakhaBrakha
שבע בנות, 15 כלי נגינה ושילוב עוצר נשימה בין מוסיקה לפרפורמנס.

מבית מרכז האמנויות העכשוויות - דאק בקייב - אלו ה Dakh Daughters, שחקניות שיצרו להקת "פריק קברט" ייחודית שהיא אחד המופעים המשונים, המחשמלים והפרובוקטיביים ביותר היום.

שבע שחקניות לקחו את הכלים לידיים כדי ליצור מופע המתעסק באהבה, חופש ויופי ובסופו של יום - מטרתו להציל את העולם. דאק דוטרז יוצרות אווירה של סלון צרפתי, שבו אמנדה פאלמר ומאתיה יכולה להתחבר עם מרילין מנסון. הנשים, מצוידות במיתרים, קלידים וכלי הקשה, מרעידות את הקהל כמו ברעם של הופעת מטאל, ובמאית השניה עוברות מכעס לטוב לב, והופכות לכוכבות הוליוודיות נהנתניות בפיפטיז, שרק רוצות לנפוש ולחיות את החיים הטובים.

דמיינו - שבע נשים צעירות מאופרות כמו שחקניות מסרטים אילמים עם פנים לבנות, עיניים מעושנות ושפתיים מרוחות באודם בוהק. אבל הן רחוקות מלהיות שקטות כשהן מתפרצות לבמה בצרחות, שירה, ריקוד, מוסיקה ופעלולים שמשאירים את הקהל פעור פה. התופעה שהיא דאק דוטרז טמונה בשמן - הן בנות התיאטרון, שחקניות נשמה, שהופכות כל יצירה מוסיקלית לחגיגה תיאטרלית של ממש.

דאק דוטרז נולדו ב-2012 בתיאטרון דאק בקייב, אותו תיאטרון שבו צמח ונוצר ההרכב המוזיקלי DakhaBrakha שנתנו הופעה בלתי נשכחת בישראל לפני כשנה. חוץ מזה שלשני ההרכבים יש מוזיקאית משותפת - הצ'לנית והווקאליסטית - Nina Garenetska אי אפשר לפספס את הדמיון בין שני הפרויקטים הבועטים, מדוייקים והנדירים האלה.

על הבאת ההרכב לארץ אמונות גיל קרניאל פרודקשנס ו-אוריס מדיה במסגרת פסטיבל לבונטין

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter