גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

פסנתרים - רומנטיקה משפחתית

ארכיון תאריך: 25 אוקטובר 2018

משך: שעה ורבע

פסנתרן הג'אז דני גוטפריד ובנו, הפסנתרן, המלחין והמנצח ירון גוטפריד במופע משותף של ג'אז רומנטי על שני פסנתרים, מלווה בשיחה על ג'אז, רומנטיקה, נגינה, יצירה ומה שביניהם.

דני גוטפריד הוא אחד ממקימי סצנת הג'אז בישראל והמייסד של סדרות ופסטיבלי ג'אז בכל רחבי הארץ. הוא ניגן עם גדולי האמנים כולל ארט בלייקי, שילה ג'ורדן, דיזי גילספי, רנדי ברקר, מרק מרפי, פרנק פוסטר ועוד רבים אחרים. הוא ניגן בכל רחבי העולם עם השלישייה שלו ועם החמישייה שלו והוא ממשיך להפליא באינספור קונצרטים בנגינת ג'אז סוחפת ומרגשת על הפסנתר. וכן, דני גוטפריד הוא גם אביו של ירון גוטפריד.

ירון גוטפריד נע ונד בשמחה בין עולמות המוסיקה הקלאסית והקלה לסוגיה השונים. הוא מנצח על תזמורות סימפוניות בארץ, כולל התזמורת הפילהרמונית הישראלית ובעולם, בעיקר בסין שם הוא מופיע באופן קבוע אך גם בגרמניה, איטליה, ארצות הברית ועוד. הוא מלחין ומעבד יצירות לתזמורות וסולנים קלאסיים, הוא מחבר בהופעותיו ובכתיבתו את עולמות המוסיקה השונים ועל ידי כך מביא קהל מגוון לאולמות הקונצרטים. וכן, ירון גוטפריד הוא גם בנו של דני גוטפריד. אב ובן. שני פסנתרים. ג'אז במיטבו.

שיחה מוסיקלית ומילולית בין שני פסנתרני ג'אז שהמוסיקה זורמת בידיהם ובמשפחתם. ערב משפחתי שכולו ג'אז עם הנציגים הבכירים של משפחת הג'אז הישראלית המלכותית.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter